【gates85b翻譯】NBA實力排行榜:競爭者們爭奪遙不可及的勇士之後的位置

      
 

 

gates85b翻譯如下

第12名 夏洛特黃蜂:上週排名:21

This year’s Charlotte Hornets have not so far resembled the abject disaster that slogged its way to a 6-19 start last fall. A moderate offseason rebuild and the decidedly more adaptable rotation decisions of head coach Steve Clifford will make sure that continues.
今年的夏洛特黃蜂隊至今為止還沒有類似去年秋天步履維艱的開季6勝19敗的慘烈災難。季外適當的重建,與教練Steve Clifford更合宜果斷的輪替決策,將確定這會延續下去。

A rough start has given way to steadier play, and Charlotte’s “whoever’s hot will play” approach is a big reason why. Al Jefferson didn’t log a fourth-quarter minute in the Hornets’ Nov. 1 win over the Minnesota Timberwolves or their nail-biting victory against the New York Knicks on Nov. 11.
在艱難中的起步已經給出了更穩定的打法,而夏洛特的“手最火熱的人將上場”的做法是一個很大的原因。黃蜂在11月10日贏了灰狼的比賽中,或他們在11月11日對抗紐約尼克隊的扣人心弦的勝利,Al Jefferson第四節一分鐘都沒上。

Instead, bench units led by Jeremy Lin and Jeremy Lamb shouldered the scoring load while Cody Zeller saw time inside. Zeller, in fact, made up for a pair of late free-throw misses with a game-winning duck-in layup against New York.
反而由林書豪與Lamb領軍的第二陣容一肩挑起得分的重擔,同時Zeller也獲得內線上場的時間,他實際上在對抗紐約時,以比賽致勝的鴨式上籃彌補了比賽末期的兩計失罰。

Rick Bonnell of the Charlotte Observer: “This is Team Gyration. They will be more entertaining than the two previous seasons. They will also be more unpredictable in both their highs and lows.”
夏洛特觀察者報的Rick Bonnell:“這團隊迴轉了,他們會比前兩個賽季更有娛樂性。他們的頂峰與低點也更加不可預測。”

So far, so good. Charlotte has climbed to 4-4 after a 1-3 start.
到目前為止,一切都很好。夏洛特在開季1-3後,開始攀升至4-4。
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
gates85b說:黃蜂現在居然被bleacher report排到12名了,有沒有很興奮啊?

 


 

原文:NBA Power Rankings: Contenders Fighting for Spots Behind Untouchable Warriors

作者:Grant Hughes

翻譯:gates85b

 

10 comments

  1. 目前預估:
    全NBA排第12
    東區排在騎士,老鷹,熱火,暴龍,公牛之後,排第6
    今天立馬把公牛幹掉,嘿嘿…

    1. arvinhc~
      早安~相信用團隊籃球就一定能做到!
      一起為林書豪及黃蜂加油!

      1. 目前為止輸的五場比賽都是輸給排名在前10的隊伍,

        至少在這麼艱難的賽程中還贏了公牛(10)、灰狼(11)兩次,

        該拿下的都有拿下,4勝5敗尚可接受。

        下兩場拓荒者與尼克,必須收下!

  2. 澤勒不上,只有al有威脅

    卡明.霍能力有限

    一隊為主,林少上…因澤勒不能上

  3. 克總趁林狀態普通

    應該刻意做面子給沃克,傑佛遜

    以平衡前兩場兩人的情緒

    這都是必要的
    應該有抱著輸也無所謂,讓兩人打到完

    1. 瑞~
      下午好,很棒的分享~~認同+1
      我也有這樣的感覺。

  4. 趁著書豪3投2中造成有人要開始驚魂未定前;調他下場以成全'家和萬事興',

    克總難為,書豪委屈你了!

    1. YAMA2015~
      晚上好~
      的確是克總難為,也必須要犧牲一下林書豪了。

Comments are closed.